2013. június 21., péntek

Padisák Mihály: Ki tapsol nekem?


Padisák Mihály
Ki tapsol nekem?


Eredeti megjelenés éve: 1990
Kiadó: Móra


Az író így nyilatkozik a könyvéről: „Több évtizedes múltam során gyerekszínészek generációival dolgoztam együtt, ismerem mindennapjaikat, álmaikat, vágyaikat, küszködésüket, sikereiket és csalódásaikat. Kevés és gyakran felületes az, ami kiszivárog a kulisszák mögül. Ezért írtam meg hősnőm, TÜNCSI pályafutását. Hat esztendeig volt az ország legismertebb gyerekszínésze. Csilingelő hangját, bájos arcát televízióból, rádióból, filmekből mindenki kedvelte. Kedvessége, szerénysége elbűvölte mindazokat, akik ismerték őt. Ám Tüncsire karrierje csúcsán rátör életének 14. esztendeje, mely kezdi felnőtté érlelni az addig csak sikerekben fürdő gyermeket. Történetét ajánlom minden fiatalnak, akit rabul ejt a művészet varázsa.”



\m/(-.-)\m/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése