2014. október 11., szombat

Max Allan Collins: Az utolsó tét


Max Allan Collins
Az utolsó tét
- Criminal Minds 1 -


Eredeti cím: Jump Cut
Eredeti megjelenés éve: 2007
Magyarországi megjelenés éve: 2009


Az FBI Virginia állambeli quanticói központú Viselkedéskutató Egysége (VKE) az ország legravaszabb sorozatgyilkosairól készít profilt, melynek segítségével talán megmenthetik a következő áldozat életét… 

A csapatnak ezúttal a kansasi Lawrence-be kell sietnie, ahol egy kegyetlen páros a város hajléktalanjait vette célba. A rendőrség kivétel nélkül frissen mosdatva, megfésülve és új ruhába öltöztetve találja meg az áldozatokat. Jason Gideon profilalkotó számára ezek a gondosan megrendezett, elszigetelt helyeken elkövetett gyilkosságok kivételesen beteges elmére utalnak. 

A csoportot közben ráállítják egy emberrablási ügyre is. Noha az elkövetési módszer nem azonos a korábbi esetekkel, Gideon baljós következtetésre jut.

Még a 68000 dolláros váltságdíj kifizetése előtt meg kell találniuk a húszéves Kelly Bondert, különben a gyilkosok az előzőeknél is borzalmasabb módon végeznek vele.



\m/(-.-)\m/

7 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném kérni mindhárom gyilkos elmék könyvet a stormdragon001@gmail.com címre. Papírformában is megvannak, de szeretném őket elektronikusan is. :) Köszönöm! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Szia! Én is szeretném elkérni mindhármat a britelena12@gmail.com címre. Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Szia. El tudnad kuldeni nekem az utolso tet cimu konyvet. A kardosildiko86@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  4. Szia!
    Kérlek nekem is elküldenéd mind a három könyvet? Köszönöm szépen! :)
    kittykatpierce07@gmail.com

    VálaszTörlés