2015. április 12., vasárnap

Kresley Cole: Vámpíréhség


Kresley Cole
Vámpíréhség
- Halhatatlanok Alkonyat Után 2 -


Eredeti cím: A Hunger Like No Other
Eredeti megjelenés éve: 2006
Magyarországi megjelenés éve: 2009


Lachlain, a klán félelmetes fejedelme több ezer éve keresi azt a nőt, aki a legenda szerint lecsillapítja forrongó dühét. Lachlain maga a tökéletes férfi: gyönyörű, okos, szenvedélyes, de elátkozott, aki minden teliholdkor vérfarkassá változik.

Egy nap Párizsban rátalál egy diáklányra, aki szülei halálának ügyében nyomoz, és bár ösztönei azt súgják, hogy Emma az igazi, mégis minden porcikája tiltakozik ellene. A titokzatos lány ugyanis vámpír, a vérfarkasok ősi ellensége.

Lachlain mégsem bírja legyőzni a vér szavát, elrabolja a lányt, és ősi birtokára viszi.

Útjuk során nemcsak Emma szerelmét kell kivívnia, hanem az őket üldöző vámpírokat is le kell győznie, akik maguknak követelik a lányt mint fajtájának utolsó képviselőjét…



\m/(-.-)\m/

22 megjegyzés:

  1. Szia. El tudnád küldeni a a 11,12 részeket, ha meg vannak? mucacska@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. szia kresley cole -tól el tudnád kűldeni a vámpírszeretőt vagy ha belefér egy pár könyvét az e-mailcímem:kocsisdia44@gmail.com csupa kis betüvel előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az "egy pár" alatt pontosan melyiket érted?

      Üdv,
      Izzie

      Törlés
  3. szia! eltudnád kuldeni az osszes részt ide kicsihugi96@freemail.hu-ra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek, ellenőrizd, hogy pontosan adtad-e meg az e-mail címet.

      Izzie

      Törlés
    2. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  4. Szia!:) El tudnád küldeni az összes részt erre az e-mail címre?: csanadipetrus@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  5. Szia Izzie!Eltudnád küldeni az összes részt?Nagyon köszönöm!!
    molnar.d.dori@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  6. szio. Nekem is elkuldened az osszes reszt kerlek? udv :) ( i.bigike@gmail.com )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  7. Nagyon szepen koszi :) sajnos a 8.reszt nem tudom megnyitni,nem pdf-ben kuldted. meg megvan veletlenul az 1. resz is meg? a Mindörökké tiéd-Vámpírvágy? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 8. részt .epub formátumban küldtem, ez egy e-book formátum - egyébként jeleztem, ebben nekem így van meg -, illetve nem tudhattam, hogy nem fogod tudni megnyitni...
      A Vámpírvágy című könyv is megvan, azonban ez csak rajongói fordításban található meg, magyar nyelven nem jelent még meg. Elküldtem mind a két könyvet.

      Izzie

      Törlés
  8. Szia! Kérlek elküldenéd nekem is az összes könyvet?? Előre is nagyon szépen köszönöm!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Email: roszkopszabina2000@gmail.com

      Törlés
    2. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  9. Szeretném kérni minden részt. Köszönöm szépen! tneerzs62@gmail.com 😀😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  10. Szia! Amennyiben még aktuális és megoldható, elküldenéd kérlek az összes részt a zsebi.ildiko@gmail.com címre? Nagyon hálás lennék!!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Megoldható lenne,hogy elküldenéd kérlek az összes részt?
    valntina042335@gmail.com email címemre, nagyon boldog lennék!❤

    VálaszTörlés