2016. december 27., kedd

Linda Castillo: Néma eskü


Linda Castillo
Néma eskü
- Kate Burkholder 1 -


Eredeti cím: Sworn to Silence
Eredeti megjelenés éve: 2009
Magyarországi megjelenés éve: 2010


Az ​​ohiói kisváros, Painters Mill lakosai évszázadok óta békében élnek az amish közösséggel. Tizenhat évvel ezelőtt azonban brutális gyilkosságok sorozata rázta meg a helyieket: az elkövető fiatal amish lányok közül szedte áldozatait. Az öldöklés amilyen megmagyarázhatatlanul indult, olyan váratlanul véget is ért. Az erőszak azonban kitörölhetetlen nyomot hagyott mindenki lelkében. Kate Burkholder, egy amish kamaszlány túlélte ugyan a gyilkos támadását, ám az eset megrázó felismerést hozott számára: el kell hagynia a közösséget.

Majdnem két évtizeddel később Kate-et Painters Mill lakói felkérik, hogy térjen vissza a városba rendőrfőnökként. Időközben szerzett nagyvárosi tapasztalata és amish gyökerei miatt ő lenne a tökéletes jelölt a feladatra. Kate biztos abban, hogy feldolgozta múltjának tragikus eseményeit egészen addig, amíg fel nem bukkan az első holttest egy hófödte mezőn. A nyomozónő megesküszik, hogy elfogja a gyilkost, mielőtt az újra lecsaphatna.

Ehhez azonban nem csupán a családját és közösségük értékeit kell elárulnia, hanem fel kell fednie egy olyan sötét titkot, amelyet tizenhat évvel ezelőtt mélyen eltemetett.



\m/(-.-)\m/

30 megjegyzés:

  1. Szeretném kérni. Linda Castillo Vihar után, és az Alagút c. könyvet. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Küldöm a kért könyveket.
      Jó olvasást!

      Üdv,
      Izzie

      Törlés
    2. Kedves Ildikó!
      Eljutottak hozzád a könyvek?

      Üdv,
      Izzie

      Törlés
  2. Szia!El tudnàd küldeni nekem Linda Castillo Néma eskü című könyvét? Köszönöm :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Iza!
      Ahhoz, hogy el tudjam küldeni a kért könyvet, szükségem lenne egy működő e-mail címre.

      Üdv,
      Izzie

      Törlés
    2. Szia!
      Elküldtem a kért könyvet.
      Jó olvasást!

      Üdv,
      Izzie

      Törlés
  3. Szia! El tudnád küldeni a Linda Castillo: Vihar után c. könyvét? Előre is köszönöm. :)

    E-mail címem: bojtor.margareta@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Üdv,
      Izzie

      Törlés
  4. Kedves Izzie!
    Megtennéd kérlek, hogy elküldöd nekem a Vihar után c. részt? gfkami@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  5. Kedves Izzie!

    Kérlek küldd el részemre Castillo Vihar után című regényét. korka1973@freemail.hu

    Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  6. Kedves Izzie!
    Köszönöm szépen a Néma esküt.
    El tudnád küldeni a többi Linda Castillo könyvet is?
    tasiibike1@gmail.com
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  7. kicsinori11@gmail.com2018. március 19. 11:50

    Kedves Izzi! Szeretném kérni Linda Castillo: Vihar után című könyvét Előre is köszönöm.
    E-mail: kicsinori11@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  8. Szia Nagyon szépen kérlek eltudnád nekem küldeni ezt a könyvet pdf ben ! előre is nagyon köszönöm e-mail címem feketezsuzsa1010@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  9. Szia ! A vihar után című könyvet Linda Castillotól .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  10. Szia ! Szeretném kérni tőled ,hogy eltudnád küldeni nekem Linda Castillotól A vihar után című könyvet .e-mail címem varga1010@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  11. Kedves Izzi!
    Szeretném elkérni Linda Castillo regényeit. Előre is köszönöm E-mail címem komlodi_eniko@yahoo.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  12. Kedves Izzie!
    El tudnád nekem küldeni Linda Castillo könyveit?
    monika.t.987@gmail.com
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  13. Kedves Izzie!
    Egyszer már elküldted nekem a Linda Castillo könyveket, de sajnos elvesztek. El tudnád küldeni újra.
    tasiibike1@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  14. Kedves Izzie! El tudnád küldeni esetleg a Greg Iles könyveket és Katherine Howe Boszorkányoskönyet is nekem?
    tasiibike1@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  15. Kedves Izzie! Szeretném, ha elküldenéd Linda Castillo könyveit a szeruska@gmail.comra. Egy hónapja fedeztem fel csak a könyveit és nagyon tetszenek. Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés